Relaunch magazynu Claudia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Relaunch magazynu Claudia

– Magazyn Claudia się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną – przekonuje Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna magazynu Claudia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Magazyn jest podzielony na kilka wyraźnych sekcji:

  • Moda – sesja mody oraz najnowsze trendy
  • Sztuka życia – artykuły z zakresu psychologii, mindfulness, kariery i samorozwoju 
  • Kultura – rozbudowany dział mówiący o nowościach w świecie filmu, teatru, muzyki, etc. 
  • Uroda – trendy oraz porady pielęgnacyjne
  • Mój dom – redakcja sprawdza i poleca nowe produkty, sprzęty, gadżety
  • Zdrowie – porady, jak dbać o zdrowie, codzienna profilaktyka, nowinki zdrowotne 
  • Podróże – inspiracje destynacji w Polsce i nie tylko

Jednym z najważniejszych działów jest Sztuka Życia. Publikowane są w nim artykuły dotyczące psychologii, samorozwoju i pracy. Teksty odpowiadają na pytania jak sobie radzić w zmieniającym się świecie. Czytelniczki znajdą w nich zrozumienie i wsparcie w życiowych sprawach. W magazynie pojawi się reportaż na aktualny temat dotyczący kobiet, a także więcej wywiadów z interesującymi osobowościami. Z Claudią rozpoczynają współpracę nowi felietoniści, m.in.: pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura.

Magazyn kontynuuje wieloletnią akcję „Metamorfozy czytelniczek”. W numerze majowym zaprezentowana została przemiana pierwszej czytelniczki nowej edycji.

Według badań agencji SW Reaserch magazyn w nowej formule ma szansę na sukces rynkowy, ponieważ został zaakceptowany zarówno przez Stałe Czytelniczki, jak i czytelniczki pism luksusowych. Claudię przyjęto z wielkim entuzjazmem wśród wszystkich grup czytelniczek, średnia ocena 9 punktów na 10 możliwych!

W ocenie badanych najmocniejszą stroną magazynu jest przyjemność czytania. Respondentki podczas lektury magazynu odnosiły wrażenie jakby rozmawiały z serdeczną przyjaciółką, która je świetnie rozumie, służy radą, ale nic nie narzuca, jest wspierająca, traktuje je z szacunkiem, posiada rozległą wiedzę, którą się chętnie dzieli.

Wydanie pojawi się w dwóch wersjach: sam magazyn w cenie 4,49 zł oraz w wersji z kosmetykiem (jednym z pięciu) do wyboru w cenie 9,99 zł. W sprzedaży od 14 kwietnia.

Kampanię promocyjną wspierają: kampania radiowa w Radiu Zet, działania w tytułach i serwisach Burdy, promocja w punktach sprzedaży oraz działania niestandardowe: Tydzień z Claudią (seria live’ów i video contentu w social mediach magazynu i w serwisie claudia.pl, konkursy) oraz projekt influencerski Ambasadorka Claudii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij