W klipie widzimy sportowców opowiadających o swoich treningach i emocjach związanych ze sportem, natomiast w tle – wprowadzone przez firmę ATLAS na początku marca – nowe, białe farby wewnętrzne do wykańczania i dekoracji wnętrz. Każdy ze sportowców jest ambasadorem jednego z produktów: windsurfer Paweł Tarnowski to twarz akrylowej ecoFarby, kierowca wyścigowy Maciej Steinhof wspiera promocję lateksowej optiFarby, zaś Jerzy Janowicz – proFarby lateksowej, przeznaczonej na wymagające podłoża. Produkty towarzyszą sportowcom także podczas widocznych w filmie treningów.
– Zostaliśmy zaproszeni przez firmę ATLAS do udziału w dowcipnym teledysku związanym z kampanią nowych produktów – opowiada Paweł Tarnowski. – Całą sytuację traktujemy z dużym dystansem, liczyła się dla nas przede wszystkim dobra zabawa, a tej na planie nie brakowało.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Odwiedzający stronę ZrobimyCieNaBialo.pl mogą głosować na swojego ulubionego rapującego sportowca. Pierwsze sto pięćdziesiąt osób, które danego dnia oddadzą głos na wybranego zawodnika, otrzyma jednego z ponad 4000 przygotowanych przez firmę Atlasowych pluszowych bocianków. Konkurs trwa do wyczerpania puli nagród.
– W przypadku ATLASA zawsze mogę liczyć na budującą, ciekawą współpracę, pozytywną energię i ogromne poczucie humoru – mówi Jerzy Janowicz. – Cieszę się, że mogłem nagrać klip z Maćkiem i Pawłem, zwłaszcza, że ze względu na nasze treningi i plany wyjazdowe, bardzo rzadko mamy okazję spotkać się w pełnym składzie.
W spotach pojawiają się także profesjonalni wykonawcy – Autoryzowani Glazurnicy ATLAS, którzy tym razem mogą popisać się również talentem aktorskim. Udział fachowców to kontynuacja sposobu komunikacji łódzkiej firmy i projektów realizowanych we współpracy z wykonawcami. W ubiegłym roku wzięli oni udział w tworzeniu reklamy o „glazurnikach-astronautach”, układających płytki w przestrzeni kosmicznej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Wykonawców ATLASA miałem przyjemność poznać już wcześniej, na wyścigach i rajdach – dodaje Maciej Steinhof. – Motto firmy to „ATLAS wspiera fachowców”, zarówno budowlańców, jak i nas, sportowców. Tym razem to my spotkaliśmy się, by wspierać ATLASA w nowym projekcie i myślę, że wyszło rewelacyjnie. Połączenie sportu i muzyki z produktami to świetny pomysł na promocję, a robota na planie naprawdę nam się kleiła. Czekam na kolejne projekty marketingowe od ATLASA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły akcji znajdują się na stronie www.ZrobimyCieNaBialo.pl.