TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców już dostępna

TikTok wprowadza nową opcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców i liczby wyświetleń przekazu reklamowego.
O autorze
1 min czytania 2021-04-14

Nowe narzędzie, nowe możliwości

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom dostępna na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie to umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki. Zaletą TikTok Reach & Frequency jest pełna przewidywalność realizowanej kampanii, która pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców uwzględniając takie kryteria jak płeć, lokalizacja, wiek, język, zainteresowania czy doświadczenie zawodowe.

Kampanie realizowane za pomocą nowej funkcji rozliczane będą w formacie CPM (liczba wyświetleń), a ich założeniem będzie osiągnięcie zakładanego zasięgu bądź wyświetleń wideo. Raportowane efekty przekazu reklamowego zawierać będą dane takie jak zasięg, częstotliwość, CPM, CTR (wskaźnik kliknięć) oraz CPR (wskaźnik dotarcia).

Jak skorzystać z funkcji?

W celu skorzystania z funkcji wystarczy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem koniecznym jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Po zgłoszeniu chęci skorzystania z narzędzia zespół TikTok odpowie na nie w ciągu 24 godzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj