Group One wraz z nową spółką Grow Now wprowadzi polskie firmy na rynki zagraniczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Group One wraz z nową spółką Grow Now  wprowadzi polskie firmy na rynki zagraniczne

Group One otwiera nową spółkę. Grow Now zajmie się kompleksowym wprowadzaniem firm na marketplace’y takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Obsługa będzie obejmować wszystkie działania związane z wdrożeniem i działaniem marki w nowym ekosystemie.

Rozwojem spółki w roli head of marketplace zajmie się Przemysław Brejwo. który będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Start Grow Now to kolejny krok grupy w działaniach na rzecz eksportu polskich firm na rynki zagraniczne po dołączenie do Serviceplan Group, uruchomieniu Mediaplus Czechy oraz utworzenia Salestube w Rosji. Kamil Wiszowaty podkreśla, że spółka będzie wyróżniać się jakością świadczonych usług, świetnymi relacjami z marketplace’ami i kompleksową obsługą.

– Nad projektem pracowaliśmy od miesięcy, wykorzystując wsparcie i know-how niemieckiego partnera Serviceplan, który jako jedna z pierwszych firm w Europie od 2015 roku pomaga klientom sprzedawać na Amazon. Naszą przewagą jest unikalne na polskim rynku połączenie doświadczenia we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, z kompetencjami ponad 400 ekspertów od e-commerce, komunikacji, technologii, analityki i mediów, współpracujących ze sobą pod jednym dachem – mówi Kamil Wiszowaty.

Za rozwijanie nowych kompetencji odpowiadać będzie Przemek Brejwo. Przemek od 2009 roku zajmuje się wprowadzaniem polskich e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i marketplace’ach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż takich marek jak Urban.City, Wittchen, Cocoglam, czy Erko.

Działalność Grow Now koncentruje się na 3 obszarach: wdrożeniach, optymalizacji działań, w tym audytach już aktywnych kont, oraz mediach, czyli generowaniu sprzedaży i optymalizacji zwrotu z inwestycji. Spółka prowadzi obecnie wdrożenie pierwszego klienta na Amazonie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij