Michal Malysa dołączył do grupy Eurowag po prawie czterech latach pracy w Deloitte, gdzie był odpowiedzialny za PR i komunikację zewnętrzną oraz pięciu latach na stanowisku head of public relations w agencji Grayling. Posiada bogate doświadczenie w dziedzinie komunikacji, w szczególności w zakresie doradztwa biznesowego, technologii, IT i finansów. Wcześniej Michal przez osiem lat pracował jako dziennikarz w TV Nova, Pražský deník, Český rozhlas i Česká TV.
Eurowag, dynamicznie rozwijająca się firma założona 25 lat temu w Czechach, zapewnia platformę płatniczą i technologiczną dla branży komercyjnego transportu drogowego w 15 krajach Europy. Obecnie zatrudnia ponad tysiąc profesjonalistów z 30 narodowości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024