Marka Łomża wspiera kino Millenium w Łomży

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Łomża wspiera kino Millenium w Łomży

Marka Łomża, należąca do firmy Van Pur S.A., związana z łomżyńskim browarem, wspiera finansowo jedyne kino w mieście, które ze względu na pandemię koronawirusa znalazło się w trudnej sytuacji ekonomicznej.

Jedną z najbardziej dotkniętych restrykcjami, wynikającymi z pandemii koronawirusa, branż są placówki kultury, takie jak kina, muzea, czy teatry. Nie mogą one prowadzić swojej regularnej działalności a tym samym zarabiać. To stawia je w niezwykle trudnym ekonomicznie położeniu.

Marka Łomża, związana niezmiennie z miastem i miejscowym browarem natychmiast zareagowała na apel o pomoc w przetrwaniu kina Millenium – jedynego kina w Łomży. Marka przeznaczyła 10 000 zł na zakup podwójnych biletów dla wszystkich pracowników Browaru, które będą mogły być zrealizowane po tym, jak kino zostanie ponownie otwarte.

– Jako duży lokalny pracodawca czujemy się współodpowiedzialni za miejscową społeczność, dla której kino jest bardzo ważnym elementem życia kulturalnego. Nie możemy dopuścić, aby tego typu placówki znikały z mapy Łomży – komentuje Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur S.A.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij