WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO z aż dwoma nowymi produkcjami dla Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO z aż dwoma nowymi produkcjami dla Vision Express

Właśnie wystartowały dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.

Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama tłumaczy w bardzo klarowny sposób funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.

Kampania wiosenna to natomiast stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot podkreśla dzięki temu m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.

Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz Internecie a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij