TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magazyn National Geographic Polska wydrukowany na ekologicznym papierze w sprzedaży od 22 kwietnia

O autorze
1 min czytania 2021-04-21

National Geographic od kilku lat podejmuje ważne tematy związane z ochroną Ziemi, od kwestii związanych z ekologią po wsparcie dla zagrożonych gatunków zwierząt.

– Naszą misją jest zwiększać świadomość konsumentów, czyli nas wszystkich, na temat tego, jak kupowane przez nas produkty, podejmowane działania, codzienne wybory wpływają na stan naszej planety. Dbałość o naturę i zdrowie planety skłoniła nas również do kolejnych proekologicznych działań. Od tego wydania magazyn National Geographic zmienia papier na ekologiczny całkowicie wyprodukowany z makulatury! – mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna magazynu.

Nowy papier w 100% pochodzi z recyklingu, posiada najstarszy na świecie i najbardziej znany certyfikat BLUE ANGEL przyznawany tym, którzy skupiają się na procesie przetwarzania surowców i produkcji pod kątem ograniczania jej wpływu na środowisko naturalne. Mimo że magazyn ma papierową formę, do wydrukowania całego nakładu nie zostało ścięte żadne drzewo.

Polska edycja National Geographic powstaje w drukarni QUAD, w całości zasilanej energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Majowe wydanie National Geographic Polska jest w całości poświęcone oceanom, ich tajemniczej głębi i znaczeniu, jakie mają dla nas. Opowiadamy o historii ich eksploracji, najnowszych odkryciach, nękających je problemach. O ich przyszłości, z którą związany jest również dobrostan naszego gatunku – mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna magazynu.

Magazyn wsparty jest kampanią promocyjną w tytułach prasowych, serwisach internetowych i social mediach wydawnictwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się