Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread

Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication manager w LiquidThread (Publicis Groupe).
O autorze
0 min czytania 2021-04-22

Anna Domoń posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2 lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako Project Manager pracując dla kluczowych klientów agencji. Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku Social Media Specialist obsługiwała marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej. W swoim portfolio Anna ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Volkswagen, HIT, Visa, Nationale Nederlanden, PURO Hotels, Warta, Milka, PepsiCo czy Sandoz.

W LiquidThread, Anna jako integrated communication manager w zespole Jarosława Luzara, Integrated Communication Directora prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, między innymi dla marek: ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl czy Essity/TENA. Na nowym stanowisku Anna będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.