E-commerce na InternetBeta 2012

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

E-commerce na InternetBeta 2012

W tym roku, po raz pierwszy w trzyletniej historii rzeszowskiej konferencji odbędzie się specjalny blok poświęcony tematyce e-commerce i technologii na którym zaprezentują się przedstawiciele czołowych firm z branży. Współorganizatorem tej części wydarzenia jest Empathy – Internet Software House.

Blok e-commerce odbędzie się drugiego dnia konferencji InternetBeta 2012 tj. 27 września. - O tym, że warto w nim uczestniczyć, niech świadczy fakt, że w zaplanowanej na cały dzień agendzie nie brakuje topowych nazwisk zarówno z segmentu konsumenckiego, B2B i technologii – przekonuje Michał Kraus, PR/Marketing Manager z Empathy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednym z gości InternetBety 2012 będzie Łukasz Kozłowski, Marketing Manager sklepu sportowo-turystycznego PRESTO, który weźmie pod lupę temat sprzedaży internetowej jako kanału dystrybucji. Problematykę produktu w sieci, m.in. kwestie dotyczące jego znakowania i wyszukiwania przedstawi Kinga Szewczyk, która na co dzień kieruje działem e-handlu w Centrum Elektronicznej Gospodarki Instytutu Logistyki i Magazynowania (ILIM) w Poznaniu. Prezes Zarządu Motoricus.com odpowie z kolei na pytanie, jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą klienta w branży motoryzacyjnej. Na scenie w tym dniu pojawią się również Mariusz Wesołowski, Piotr Żychliński (YetiPay), Michał Wendrowski (Rublon), Marcin Nowak (Softhis) oraz Kamil Jarosz (miniCRM).

W bloku nie zabraknie tematów związanych z klientami sklepów internetowych. Od strony naukowej, przyjrzy się im dr Michał Kucia z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, autor i współautor kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz marketingu internetowego. Przy tej okazji po raz pierwszy przedstawi wyniki swoich badań dotyczących polskiego e-konsumenta. O tym jak technologia może pomóc w efektywnym zarządzaniu sklepem internetowym, w tym poprzez segmentację klientów, opowie z kolei Tomasz Gutkowski, Specjalista ds. E-commerce w Empathy – Internet Software House. Piotr Wrzalik i Bartosz Majewski z Contium SA wezmą następnie na warsztat temat modelu efektywnościowego (success fee) we współpracy z klientem. Sebastian Dyla z Universum Polska da szereg wskazówek dotyczących poszukiwania utalentowanych pracowników.

Pełny program bloku E-commerce i technologie zostanie wkrótce opublikowany na stronie www.internetbeta.pl.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij