Światowy Tydzień Szczepień: TikTok edukuje swoich użytkowników i rozpoczyna globalny hashtag challenge

Światowy Tydzień Szczepień przypada na 24-30 kwietnia. Z tej okazji TikTok, wraz ze Światową Organizacją Zdrowia, Team Halo i innymi organizacjami pozarządowymi, rozpoczął działania edukacyjne na temat szczepień przeciw COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

W ramach Światowego Tygodnia Szczepień, TikTok organizuje globalny hashtag challenge #VaccinatedFor zachęcający społeczność platformy do dzielenia się powodami, dla których się szczepią i tym samym zainspirowania do szczepień innych użytkowników. Wszystkie materiały promowane będą przez cały tydzień w zakładce „Odkryj”. Dodatkowo, w czwartek 29 kwietnia, Światowa Organizacja Zdrowia, której kanał na TikToku śledzi już ponad 2,8 miliona użytkowników platformy, poprowadzi transmisję na żywo. Weźmie w niej udział Katherine O’Brien, Dyrektor Departamentu Szczepień Ochronnych, Szczepionek i Środków Biologicznych Światowej Organizacji Zdrowia, która opowie o skuteczności szczepionek przeciw COVID-19 i odpowie na wszystkie nurtujące społeczność TikToka pytania. Transmisja rozpocznie się o godzinie 18.00.

To jednak nie koniec – TikTok, we współpracy z NowThis, uruchomi serię pięciu transmisji na żywo o nazwie „Viral”, które odbywać się będą w każdy piątek o północy na profilu NowThis. W spotkaniach weźmie udział Laurel Bristow – naukowiec zajmujący się chorobami zakaźnymi oraz eksperci ds. zdrowia publicznego z Team Halo. 

– Bezpieczeństwo użytkowników TikToka oraz dostarczanie im rzetelnych, sprawdzonych informacji, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich czasie, to dla nas priorytet. Od początku pandemii podejmujemy działania mające na celu zapewnienie dostępu do zaufanych i wiarygodnych ekspertów. Światowy Tydzień Szczepień to kolejna okazja, by zaprezentować naszą platformę jako przestrzeń, która edukuje i podejmuje walkę z dezinformacją – Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Kontynuacja walki z pandemią

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TikTok w lutym 2020 roku stworzył Centrum Informacji, które na bieżąco są aktualizowane o najnowsze informacje i wskazówki dotyczące COVID-19. Do tej pory strona oglądana była ponad 2,6 miliarda razy na całym świecie. Ponadto platforma intensywnie przeciwdziała dezinformacji usuwając treści, które są fałszywe. Zdecydowana większość z nich usuwana jest w ciągu 24 godzin od ich zamieszczenia. 

Więcej informacji na temat działań platformy na rzecz promowania zdrowia publicznego i wspierania społeczności w czasie pandemii można znaleźć w Centrum Bezpieczeństwa TikTok

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się