48. edycja wyróżnień magazynu Raportu CSR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
48. edycja wyróżnień magazynu Raportu CSR

Fabryka Broni „Łucznik” oraz Akademia Zarządzania i Rozwoju zostali laureatami 48. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Fabryka została wyróżniona za wsparcie rozwoju pracowników i szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych zaś Akademia, wspólnie z Żabka Polska, została wyróżniona za inicjatywę mającą na celu wspieranie akademickiego procesu edukacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aktualne wydanie raportu, opublikowane także na portalu RaportCSR.pl, to kompendium wiedzy na temat podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa i instytucje działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. W każdym wydaniu, od 2009 r., wybierane są dwa projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką i strategią firm lub instytucji je realizujących.

– Wszyscy zasługujemy na dodatkowe wsparcie – przekonuje Ewa Chodakowska, trenerka fitness, ale też osobowość medialna i businesswomen.

W rozmowie, która otwiera kolejną edycję Raportu, opowiada o swoich działaniach i zasadach, którymi się kieruje wspierając projekty CSR. Chodakowska tłumaczy też, jak jej firmy dbają o ekologię, a także jak ważna jest, w sytuacji pandemii i rządowych obostrzeń, aktywność fizyczna.

Laureaci: Fabryka Broni „Łucznik” oraz Akademia Zarządzania i Rozwoju

W tej edycji laureatami są: Fabryka Broni „Łucznik”, która została wyróżniona za wsparcie rozwoju pracowników i szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych oraz Akademia Zarządzania i Rozwoju, która wspólnie z Żabka Polska została wyróżniona za inicjatywę mającą na celu wspieranie akademickiego procesu edukacji.

– Za każdym sukcesem stoi stabilny zespół – mówi Maciej Borecki p.o. prezesa zarządu Fabryki Broni „Łucznik”.

Specyficzny charakter produkcji, który wymaga od załogi profesjonalizmu i ogromnej dbałości o szczegóły sprawia, że odpowiedzialność za kadrę fabryki jest wartością nadrzędną i szanowaną przez zarząd firmy. Pracownicy mają dostęp m.in. do programu opieki medycznej, kart sportowych czy pomocy świątecznej.

– To jest partnerstwo doceniające takie narzędzia i rozwiązania, które łączą świat nauki i edukacji ze światem praktyków, jakimi jesteśmy w Żabce – mówi o platformie Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych firmy Żabka Polska, będącej partnerem strategicznym Akademii Zarządzania i Rozwoju.

Platforma prezentuje rady ekspertów z różnych dziedzin i doświadczenia ludzi biznesu. Jak dotąd na stronie azir.edu.pl zaprezentowało się ponad 70 wybitnych osób, m.in. prof. dr hab. Jerzy Buzek, poseł Parlamentu Europejskiego i były premier; Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej czy płk Piotr Gąstał, były dowódca JW GROM.

W magazynie Raport CSR zwracamy też uwagę globalne problemy związane z dużą ilości plastiku, a także na bezpieczeństwo wodne, czyli dostęp do wysokiej jakości wody pitnej. Ten drugi problem, po raz pierwszy stał się też problemem naszego kraju. W Polsce wciąż istnieją obszary, w których straty wody pobieranej ze środowiska sięgają aż 50 proc.

Piszemy też o raportach, które podsumowują społeczne zaangażowanie firm, m.in. sieć aptek Gemini Polska, która szczególny nacisk kładzie na proces wsparcia i edukacji pacjentów, w tym promowanie idei opieki farmaceutycznej. Ochrona zdrowia stała się też impulsem do powstania projektu „Zdrowa Perspektywa”, na którego czele stoi Grupa Lux Med i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Nie zabrakło też informacji ze świata; opisaliśmy jak w Castel Fusano – 1000-hektrowym obszarze ochrony dziedzictwa przyrody w przybrzeżnym rezerwacie nieopodal Rzymu, wysoka technologia Leonardo chroni środowisko naturalne.

Najnowsze wydaniu Raportu, można pobrać ze strony www.raportcsr.pl/raport-csr/

Raport CSR, czyli cykliczne kompendium dobrych praktyk

Magazyn Raport CSR to pierwszy tak duży projekt wydawniczy w Polsce, którego misją jest promowanie najważniejszych i najciekawszych działań CSR prowadzonych przez firmy i instytucje. Pierwszy numer kwartalnika pojawił się w 2009 r. Od tego czasu ukazało się już 48 edycji, w których wyróżniono ponad 100 laureatów.

Projekt funkcjonuje także w sieci, w postaci portalu RaportCSR.pl, gdzie można pobrać wszystkie wydania kwartalnika. Portal, dzięki codziennym informacjom z branży, buduje kompendium wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu.

Raport jest przygotowywany co kwartał przez redakcję portalu RaportCSR.pl oraz Instytut Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Partnerami Raportu są Agencja Informacyjna ISBnews, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Akademia Zarządzania i Rozwoju oraz serwis Kurier365.pl. W każdej edycji wybierane są projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują.

W poprzednich edycjach Raportu CSR wyróżnieni zostali m.in. PKN Orlen, Maspex, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, PKP Cargo, Fundacja OnkoCafe wraz z firmą Novartis, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza, KGHM Polska Miedź, PKP Energetyka, Grupa Ferrero oraz spółka Emitel.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij