Akcja „Czas na Rower” kolejnym wspólnym projektem agencji Labcon i marki KROSS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akcja „Czas na Rower” kolejnym wspólnym projektem agencji Labcon i marki KROSS

Najnowsza wiosenna kampania „Czas na rower!” marki KROSS z Mają Włoszczowską i Kubą Wesołowskim w roli ambasadorów została przygotowana we współpracy z agencją digitalową Labcon. Po jej stronie było wsparcie koncepcyjne komunikacji i przygotowanie kreacji na kanały online.

Kampania „Czas na Rower” z udziałem aktora Kuby Wesołowskiego i złotej medalistki mistrzostw świata w kolarstwie Mai Włoszczowskiej ma zachęcić Polaków do częstszego sięgania po tę formę ruchu i odkrywania nieznanych miejsc naszego kraju. Zarówno Maja, Kuba, jak i eksperci KROSS będą m.in. prezentować trasy rowerowe, rozmawiać o sprzęcie i dzielić się swoimi historiami z wypraw, Kampania obejmuje social media marki KROSS. Za wsparcie koncepcyjne przy projektowaniu komunikacji i przygotowanie kreacji odpowiada agencja digitalowa Labcon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Labcon współpracuje z KROSS od końca 2019. Agencja jest odpowiedzialna za wdrożenie nowej platformy komunikacji marki – Of KROSS You Can, która funkcjonuje od marca 2020. Zakres współpracy stale się poszerza, obejmuje m.in. kreację, copywriting, content social mediowy, projektowanie materiałów POS na rynek polski i zagraniczne, niestandardowe aktywacje – jak świąteczna akcja charytatywna „Pomagaj z KROSS”.

Wiosenna akcja „Czas na Rower” to najnowszy wspólny projekt agencji z marką. Labcon odpowiedzialny jest za obszar kreacji, designu oraz pełni rolę doradczą w kwestii komunikacji i przeprowadzenia aktywacji. Kampania rozłożona jest na kwiecień, maj i czerwiec.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij