Żabka wprowadza markę własną produktów roślinnych Plant Hunter

Żabka wprowadza markę własną produktów roślinnych Plant Hunter
Żabka wprowadza do swojej oferty nie lada gratkę dla wszystkich osób, które postanowiły zrezygnować z jedzenia mięsa. Od 28 kwietnia br. w sklepach sieci dostępne będą w pełni roślinne produkty w ramach marki własnej Żabki – Plant Hunter.
O autorze
1 min czytania 2021-04-28

Żabka Polska od dłuższego czasu zwiększa dostępność produktów roślinnych w swoich sklepach. Dotychczas dostępne dania gotowe, hot-dogi, burger Wegger, roślinne jogurty i alternatywy sera czy kremowe batoniki z tofu wzbogaci kilkanaście nowych roślinnie nadzianych produktów Plant Hunter. Wśród nich znajdą się zestawy lunchowe, które stanowić będą znakomitą alternatywę dla wszystkich, którzy ograniczają spożycie mięsa – do wyboru będą między innymi klasyczny zestaw obiadowy z kotletem roślinnym „jak drobiowym” z puree ziemniaczanym i buraczkami, makaron tagliatelle w kremowym sosie z kawałkami roślinnego kurczaka czy makaron z sosem bolońskim i roślinną alternatywą sera.

Obok dań obiadowych, Plant Hunter to także roślinne shaki (truskawkowy, czekoladowy), pasty bezjajeczne i bezrybne oraz kremowe batoniki z tofu (słony karmel, orzech). Fanów klasycznych dań w odświeżonej wersji ucieszą z pewnością sałatki, jarzynowa „jak z jajkiem” i makaronowa z roślinnym majonezem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa. Dzięki nowej marce Plant Hunter ograniczanie spożycia produktów odzwierzęcych stanie się łatwiejsze zwłaszcza dla tych, którzy nie zawsze mają czas na samodzielne przygotowanie posiłków.

PS

W ofercie sieci McDonald’s właśnie pojawiła się nowa pozycja z myślą o osobach, które nie jedzą mięsa – Veggie Burger z kotletem warzywnym.

PS2

Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu restauracji w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher.

PS3

Sieć McDonald’s nawiązała współpracę z firmą Beyond Meat, która słynie z produkcji roślinnych zamienników mięsa. W jej ramach już wkrótce w restauracjach marki pojawią się wegańskie burgery.