Leo Burnett Warszawa ponownie wybrany do przygotowania kampanii FREE NOW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett Warszawa ponownie wybrany do przygotowania kampanii FREE NOW

Agencja Leo Burnett Warszawa kontynuuje współpracę z FREE NOW. Została wybrana do przeprowadzenia kolejnej kampanii, tym razem B2B, skierowanej do kierowców.

W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kampanię brandingową skierowaną do pasażerów pod hasłem „Dla różnych podróżnych”, w ramach której równolegle prowadzone były działania ogólnopolskie oraz lokalne. Zakres obejmował przygotowanie strategii komunikacji oraz projektów kreatywnych do kampanii OOH, digital oraz w social mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ponowny wybór naszej agencji dowodzi, że nie tylko skuteczność naszych kampanii przeniosła się na efekty biznesowe klienta, ale też działa pomiędzy nami wyjątkowa synergia. A kompetencje w obszarze strategiczno-analitycznym oraz digital, idealnie dopasowane są do komunikacji najbardziej innowacyjnej marki w swojej branży – mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

– Jako FREE NOW dbamy o spójną komunikację naszej marki do każdej z grup docelowych. Wybór Leo Burnett po raz drugi do współpracy przy kampanii wizerunkowej podyktowany był nie tylko wysoką jakością obsługi, ale też świetną koncepcją kreatywną, która doskonale komunikuje wartości ważne dla naszego brandu: różnorodność i inkluzywność – powiedziała Izabela Skonieczna, head of marketing FREE NOW.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij