Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy

Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy

Koncerny Unilever i Nestlé postanowiły włączyć się do inicjatywy AdGreen i ogłosiły, że zobowiązują się do zapłacenia dobrowolnej, ekologicznej opłaty w wysokości 0,25% kosztów produkcji reklamy.

AdGreen to międzynarodowy projekt, który jednoczymy branżę reklamową, aby wyeliminować negatywny wpływ produkcji reklamy na środowisko. W ramach inicjatywy we wrześniu br. swoją premierę będzie mieć specjalny kalkulator, który umożliwi agencjom reklamowym, firmom produkcyjnym oraz usługowym, a także markom mierzenie śladu węglowego w produkcji reklamowej, a także wskaże, gdzie warto wprowadzić zmiany, by kampanie reklamowe były neutralne dla naszego środowiska. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W projekt AdGreen zaangażowały się już takie agencje, jak m.in. Havas UK, Havas Studios i Mullen Lowe Group oraz Publicis Groupe UK. Teraz dołączają do nich koncerny: Unilever i Nestlé.

Firmy te zobowiązały się bowiem do zapłacenia dobrowolnej, ekologicznej opłaty w wysokości 0,25% kosztów produkcji reklamy. Fundusze trafią zaś na konto brytyjskiego Stowarzyszenia Reklamowego i zostaną wykorzystane do pokrycia kosztów zasobów, narzędzi i szkoleń zapewnianych przez AdGreen.

PS

Nestlé jest pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie wykorzystywać recyklingowany papier w swoich kampaniach outdoorowych. Początkowo będą to reklamy marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij