TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Naduś, a stanie się coś – ambient Wizerunkowo.com dla marki Kupiec

Przycisk z napisem „Naduś, a stanie się coś” ponownie pojawił się w przestrzeni miejskiej i spowodował lawinę nieoczekiwanych zdarzeń. Firma Kupiec, która za pomocą zaskakujących ambientów promuje swoje przekąski „Coś na ząb”, postanowiła zrobić niespodziankę uczniom jednej z poznańskich szkół.
O autorze
1 min czytania 2014-04-28

Pierwsza odsłona akcji „Naduś, a stanie się coś” odbyła się w lutym tego roku, kiedy to przechodnie na ulicy Półwiejskiej byli świadkami nietypowej pobudki.

Tym razem przez markę Kupiec zaskoczeni zostali uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Poznaniu, gdzie podczas długiej przerwy nad szkolnym boiskiem, wysoko ponad ich głowami zawisł gigantyczny prezent. Młodzież chcąc zobaczyć, co kryje w sobie, szybko przyłączyła się do zabawy i kolejno wykonywała zadania pojawiające się na banerach. Wtedy konsekwentnie prezent coraz bardziej zbliżał się do ziemi, a gdy tylko jej dotknął, uczniowie z entuzjazmem ruszyli, by go rozpakować. Niespodzianka kryła w sobie tysiące produktów „Coś na ząb”, gadżety sportowe, torby, plecaki, elektronikę, kolorowe pufy i czapki. – Takie ambienty to doskonały pretekst, aby wyjść z marką do naszych klientów, nawiązać bliższe relacje, zmniejszyć dystans. Tym bardziej, że tym razem w przygotowanie całej akcji zaangażowani byli bezpośrednio wybrani uczniowie ze szkoły – mówi Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu Kupiec. – Nietypowe akcje promocyjne sprawiają, że nie tylko wysyłamy pozytywną energię, ale także czerpiemy ją od wszystkich, którzy biorą w nich udział – dodaje.

Koordynacją i realizacją akcji zajęła się Agencja PR Wizerunkowo.com, należąca do Grupy Płodni.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj