Provident dodaje otuchy Polakom w nowych reklamach od MullenLowe Warsaw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Provident dodaje otuchy Polakom w nowych reklamach od MullenLowe Warsaw

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

W najnowszej kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich by nie odkładali szczęścia na później. Marka pokazuje w reklamach zabawne, ale i wzruszające przykłady, podkreślając, że „plan na szczęście” można zrealizować tu i teraz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kolejna odsłona w ramach platformy komunikacyjnej firmy Provident „Mam plan na szczęście", emanuje optymizmem, którego tak bardzo potrzebujemy w tych czasach – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.

Obecna kampania to trzecia odsłona nowej strategii komunikacji marki realizowanej w ramach nowego formatu kreatywnego. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij