Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska

Firma Sunday Polska, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.

– Jeszcze dziesięć lat temu panele słoneczne były uznawane za wyjątkowo drogie rozwiązanie. Dzisiaj są dostępne dla wszystkich, a dwóch na trzech właścicieli domów w Polsce planuje inwestycję w energię słoneczną w ciągu najbliższych trzech lat. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie fotowoltaiką Sunday Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie świadomości marki, promowanie domowych mikroelektrowni słonecznych i korzyści płynących z posiadania instalacji PV – mówi Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży, Sunday Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka. Głównym bohaterem spotów i materiałów reklamowych jest Tomasz Karolak. Aktor w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca.

Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny. Z komunikacją będziemy obecni w ogólnopolskich, szerokozasięgowych mediach przez kilkanaście tygodni i wierzymy, że razem z Tomaszem zachęcimy jeszcze większą grupę Polaków do inwestycji w zieloną energię – dodaje Lidia Kłosowska.

Ogólnopolskie działania promocyjne 360° rozpoczynają się 10 maja i potrwają przez kolejne 17 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat posiadające dom jednorodzinny. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną, digital media, OOH oraz działania PR i BTL.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Reżyserem spotów był Tomasz Mandes. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor). Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij