Kampania ma na celu pokazanie oczami młodych mieszkańców województwa podlaskiego najciekawsze miejsca naszego regionu. W projekcie mogą wziąć udział wszyscy użytkownicy instagrama.
Zadaniem konkursowym jest fotograficzna odpowiedź na pytanie: „Za co kochasz podlaskie?”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aby wziąć udział trzeba dodać zdjęcie do swojego konta instagram i opatrzyć je hashtagiem #ilovepodlaskie.
Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone gadżetami oraz nagrodami w postaci aparatów cyfrowych firmy Samsung! Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez głosowanie publiczne na stronie ilovepodlaskie.pl. Nagrody główne zostaną przydzielone poprzez głosowanie jury.
W ramach kampanii powstawnie specjalenie zaprojektowana wystawa stworzona przez uczestników projektu. Wystawa zostanie zaprezentowana w trzech miastach województwa podlasiego – Białymstoku, Suwałkach i Łomży tuż po zakończeniu interaktywnego konkursu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania jest organizowana przez Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego wykonawcą jest agencja interaktywna Lemontea.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing