Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?

Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenia podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
O autorze
1 min czytania 2021-05-13

Tegorocznym tematem Blueffect są zmiany w polityce cookies – jeden z najgorętszych i najważniejszych tematów branży marketingu internetowego tego roku. Blokowanie 3rd party cookies przez Google i Apple spowoduje w niektórych obszarach nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych.

Co te zmiany oznaczają dla reklamodawców? Jak zapewnić sobie konkurencyjność w erze post (third party) cookies? Skąd czerpać dane o użytkownikach? Jak je pozyskiwać?

Na te pytania podczas X. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci oraz praktycy, przedstawiciele największych polskich marek. W debacie, którą poprowadzi Zbigniew Nowicki, co-managing director Bluerank udział wezmą: Michał Blak, CEO Edrone oraz Artur Malinowski, digital marketing director Grupy Empik. 

Wydarzenie odbywa się pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Otrzymało także akredytację DIMAQ IAB. Patronami medialnymi są: NowyMarketing i OOH magazine. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna agenda konferencji oraz informacja o prelegentach znajdują się na stronie blueffect.bluerank.pl/

Organizatorem wydarzenia jest Bluerank oraz Full Stack Experts. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się