Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Królewskie stworzyło w centrum stolicy wielki mural przedstawiający „Znanych z Warszawy”

W centrum miasta powstał wyjątkowy mural, którego bohaterami są mieszkańcy stolicy. Malunek o powierzchni ponad 240 m2 stworzony został ze zdjęć nadesłanych przez warszawiaków w akcji pt. „Znani z Warszawy”.
O autorze
2 min czytania 2021-05-21

Ten unikalny mural znajduje się na ul. Waryńskiego 3, przy stacji Metro Politechnika i trudno go przegapić. Obraz ma kształt Warszawy wypełnionej twarzami jej mieszkańców. Tych twarzy jest ponad 150, a każda z nich ma wymiary 75×75 cm (czyli mniej więcej wielkość 42” telewizora), co sprawia, że bez trudu można rozpoznać się na grafice.

Skąd taki pomysł? – Tym muralem chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko ulice i mury, a przede wszystkim ludzie. To oni współtworzą Warszawę i jej codzienną rzeczywistość. Niezależnie od tego, czy urodzili się w stolicy, czy wybrali to miejsce do życia – mówi Mariusz Brzeziński, kierujący marką piwa Królewskie – organizator akcji „Znani z Warszawy”.

W kwietniu Królewskie zaprosiło internautów do przesyłania swoich zdjęć, które następnie posłużyły artystom do namalowania grafiki. Zainteresowanie było spore i z pewnością można by zamalować kilka takich ścian. Kto wie, może powstaną kolejne takie obrazy w mieście.

Tymczasem kto jeszcze nie widział muralu na żywo, może to zrobić online na stronie mural.krolewskie.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poznaj nieznanych bohaterów miasta

Mural jest elementem tegorocznej kampanii marki piwa Królewskie, które od lat inspiruje do głębszego poznawania miasta i manifestowania dumy ze stolicy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii ukazał się też cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach warszawskich dzielnic. „Znani z … ” to 18 opowieści o ludziach mających wpływ na tkankę miasta. Są wśród nich rzemieślnicy, artyści czy aktywiści tworzący dziś lokalne wspólnoty. To takie postacie, jak m.in. znany z Ochoty Pan Marian Cegielski, który od ponad 40 lat prowadzi w tej dzielnicy pracownię grawerską. Czy też Agnieszka Bykowska-Giler, znana z Żoliborza „Dama z wiertarką”, która kancelarię prawną zmieniła na skrzynkę z narzędziami i teraz organizuje warsztaty majsterkowania dla ludzi w każdym wieku. Inspirujące historie ich życia i działalności w Warszawie może obejrzeć na www.facebook.com/piwokrolewskie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Całą kampanię spina proklamowany przez Królewskie Warszawskich Manifest, w którym czytamy m.in.: Krok po kroku, sprawiasz, że powstaje coś ważnego – dla ciebie i dla innych. W tym cała moc. To dzięki Tobie Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter. Nieważne czy działasz sam, czy z całą ekipą. Niezależnie – od lat czy od niedawna. Współtworzysz to miasto i możesz z dumą powiedzieć: jestem znany z Warszawy.

Cały manifest można przeczytać na stronie mural.krolewskie.pl.

Warszawski mural jest dziełem Good Looking Studio. Autorem koncepcji kreatywnej jest TWIN.digital collective, która odpowiada za komunikację 360o marki Królewskie. Działania PR realizuje Big Names. Media zaplanował i zakupił Starcom.