Change Serviceplan i Media Republic wygrywają konkurs Mlekpolu na nową kampanię Maślanki Mrągowskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change Serviceplan i Media Republic wygrywają konkurs Mlekpolu na nową kampanię Maślanki Mrągowskiej

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie w wyniku przeprowadzonego konkursu wybrała Change Serviceplan i Media Republic do kampanii Maślanki Mrągowskiej.

Kampania Maślanki oparta jest o ideę „Pysznie i zdrowo” – czyli Maślanka w zgranym duecie. Do kampanii zaprosiliśmy Grzegorza Zawierucha (kucharz) oraz Karolinę Smyk (influencerka zajmująca się propagowaniem zdrowego stylu życia), którzy tłumaczą jak gotować, by było pysznie, zdrowo i naturalnie. On wie najlepiej co znaczy PYSZNIE, ona – zdrowo i naturalnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sercem działań reklamowych będzie serwis www.maslankamragowska.pl wspierany kampanią TV, kampanią bannerową i w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów oraz mikroinfluencerów.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Neverest i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij