Gatigo – producent nowoczesnych ogrodzeń należący do Polargos Group, który działa na rynku polskim i europejskim nieprzerwanie od 1994 roku został sponsorem grupy medialnej WESZŁO, Założycielem i właścicielem grupy Weszło, a tym samym niekwestionowaną „wizytówką” jest znany popularny polski dziennikarz, felietonista i publicysta sportowy Krzysztof Stanowski.
WESZŁO to najchętniej odwiedzany i najbardziej opiniotwórczy portal piłkarski w Polsce. Nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że temat ogrodzeń, a w szczególności bram ciekawie wpisuje się w koncepcję piłki nożnej. Można by rzec, że „aż się prosiło”, bo każda piłka nożna uwielbia dobrą bramę!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pomysł na współpracę Gatigo z Grupą Weszło pojawił się nie bez przyczyny. Twórca marki Gatigo- Piotr Rak jest wielkim fanem tego sportu i właścicielem pokaźnej kolekcji pamiątek Legii Warszawa. Wspiera finansowo również polską piłkę halową Legia Futsal, sponsorował lokalny AZS, przyłączył się również do zbiórki na protezę podopiecznego AMPFUTBOL POLSKA. Temat piłki nożnej „przewija się” w firmie od lat.
Jak mawiał Kazimierz Górski „Piłka jest okrągła, a bramki są dwie” – teraz już wiadomo, że to bramy GATIGO!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024