Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka GATIGO została sponsorem grupy medialnej WESZŁO!

O autorze
1 min czytania 2021-05-26

Gatigo – producent nowoczesnych ogrodzeń należący do Polargos Group, który działa na rynku polskim i europejskim nieprzerwanie od 1994 roku został sponsorem grupy medialnej WESZŁO, Założycielem i właścicielem grupy Weszło, a tym samym niekwestionowaną „wizytówką” jest znany popularny polski dziennikarz, felietonista i publicysta sportowy Krzysztof Stanowski.

WESZŁO to najchętniej odwiedzany i najbardziej opiniotwórczy portal piłkarski w Polsce. Nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że temat ogrodzeń, a w szczególności bram ciekawie wpisuje się w koncepcję piłki nożnej. Można by rzec, że „aż się prosiło”, bo każda piłka nożna uwielbia dobrą bramę!

Pomysł na współpracę Gatigo z Grupą Weszło pojawił się nie bez przyczyny. Twórca marki Gatigo- Piotr Rak jest wielkim fanem tego sportu i właścicielem pokaźnej kolekcji pamiątek Legii Warszawa. Wspiera finansowo również polską piłkę halową Legia Futsal, sponsorował lokalny AZS, przyłączył się również do zbiórki na protezę podopiecznego AMPFUTBOL POLSKA. Temat piłki nożnej „przewija się” w firmie od lat.

Jak mawiał Kazimierz Górski „Piłka jest okrągła, a bramki są dwie” – teraz już wiadomo, że to bramy GATIGO!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj