Marka GATIGO została sponsorem grupy medialnej WESZŁO!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka GATIGO została sponsorem grupy medialnej WESZŁO!

Gatigo – producent nowoczesnych ogrodzeń należący do Polargos Group, który działa na rynku polskim i europejskim nieprzerwanie od 1994 roku został sponsorem grupy medialnej WESZŁO, Założycielem i właścicielem grupy Weszło, a tym samym niekwestionowaną „wizytówką” jest znany popularny polski dziennikarz, felietonista i publicysta sportowy Krzysztof Stanowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

WESZŁO to najchętniej odwiedzany i najbardziej opiniotwórczy portal piłkarski w Polsce. Nie jest chyba żadnym zaskoczeniem, że temat ogrodzeń, a w szczególności bram ciekawie wpisuje się w koncepcję piłki nożnej. Można by rzec, że „aż się prosiło”, bo każda piłka nożna uwielbia dobrą bramę!

Pomysł na współpracę Gatigo z Grupą Weszło pojawił się nie bez przyczyny. Twórca marki Gatigo- Piotr Rak jest wielkim fanem tego sportu i właścicielem pokaźnej kolekcji pamiątek Legii Warszawa. Wspiera finansowo również polską piłkę halową Legia Futsal, sponsorował lokalny AZS, przyłączył się również do zbiórki na protezę podopiecznego AMPFUTBOL POLSKA. Temat piłki nożnej „przewija się” w firmie od lat.

Jak mawiał Kazimierz Górski „Piłka jest okrągła, a bramki są dwie” – teraz już wiadomo, że to bramy GATIGO!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij