Do jej obowiązków będzie należeć prowadzenie produktowych kampanii promocyjnych na rynku polskim. Katarzyna będzie również odpowiedzialna za opracowanie działań marketingowych dla linii produktów PUMA z grupy lifestyle.
Katarzyna wcześniej pracowała w Levi Strauss Polska, gdzie przez dwa lata pełniła funkcję Kierownika Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej oraz w Tchibo jako Brand Manager.
Zobacz również
PUMA jest jedną z wiodących światowych marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i marketingiem obuwia, odzieży i akcesoriów. Od 65 lat PUMA tworzy produkty dla najszybszych zawodników na świecie. Oferuje produkty sportowe oraz odzież codzienną inspirowaną sportowym stylem. PUMA angażuje się w ekscytującą współpracę ze światowymi projektantami, takimi jak Alexander McQueen czy Mihara Yasuhiro.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]