Katarzyna Węsławowicz Marketing Managerem w PUMA Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Węsławowicz Marketing Managerem w PUMA Polska

Katarzyna Węsławowicz dołączyła do zespołu PUMA Polska, obejmując stanowisko Marketing Managera. Zajmie się stworzeniem oraz realizacją planu marketingowego dla marki PUMA.

Do jej obowiązków będzie należeć prowadzenie produktowych kampanii promocyjnych na rynku polskim. Katarzyna będzie również odpowiedzialna za opracowanie działań marketingowych dla linii produktów PUMA z grupy lifestyle.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Katarzyna wcześniej pracowała w Levi Strauss Polska, gdzie przez dwa lata pełniła funkcję Kierownika Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej oraz w Tchibo jako Brand Manager.

PUMA jest jedną z wiodących światowych marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i marketingiem obuwia, odzieży i akcesoriów. Od 65 lat PUMA tworzy produkty dla najszybszych zawodników na świecie. Oferuje produkty sportowe oraz odzież codzienną inspirowaną sportowym stylem. PUMA angażuje się w ekscytującą współpracę ze światowymi projektantami, takimi jak Alexander McQueen czy Mihara Yasuhiro.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij