Nowa kampania reklamowa T-Mobile będzie bardzo intensywna. Wizerunki najpopularniejszego małżeństwa ostatnich miesięcy będzie można zobaczyć w mediach już od 6 maja br.
Twarzami T-Mobile zostali Anna i Robert Lewandowscy, promujący innowacyjną ofertę łączącą telekomunikację z bankowością – efekt współpracy T-Mobile i Alior Banku. Kampania z udziałem znanego małżeństwa sportowców promuje ofertę „500 zł za transfer”. Skierowana jest ona do osób, które przeniosą numer do T-Mobile, wybiorą jedną z dedykowanych ofert i założą T-Mobile konto, dzięki czemu otrzymają łącznie nawet 500zł za „transfer”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreacja spotu opiera się na motywie transferu, gdzie w żartobliwy sposób nawiązano do przejścia Roberta Lewandowskiego do drużyny Bayernu Monachium. Spoty reklamujące T-Mobile Usługi Bankowe z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich obejrzą widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz użytkownicy internetu. Kreacje pojawią się także na nośnikach reklamowych w wybranych pociągach PKP Intercity i TLK oraz w sklepach sieci T-Mobile. Kampania obejmie także media społecznościowe.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za kreację agencja DDB, a za kreację w Internecie agencja Engine.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing