Wyjątkowe butelki od marki Salewa wspierają GOPR

Salewa rusza z drugą odsłoną akcji „Wspieram GOPR". Limitowana edycja wyjątkowych butelek z logo pogotowia będzie dostępna w sprzedaży od 1 czerwca.
O autorze
2 min czytania 2021-05-28

Dokładnie rok temu polski oddział Grupy Oberalp zapoczątkował wyjątkową ogólnokrajową akcję na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Ogromny sukces „Wspieram GOPR” sprawił, że w 2021 roku firma postanowiła kontynuować działania: od 1 czerwca w wybranych punktach w całej Polsce dostępne będą butelki SALEWA z limitowanej edycji sygnowanej logo GOPR. Kupując jedną z nich wspierasz ratowników Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i wyrażasz uznanie dla ich trudnej pracy.

Pierwsza edycja akcji „Wspieram GOPR” okazała się strzałem w dziesiątkę. Techniczne opaski z logo GOPR sprzedały się błyskawicznie, dzięki czemu firma Oberalp Polska – krajowy oddział właściciela marki SALEWA – mogła przekazać Pogotowiu aż 65 325 złotych. Akcja, w którą zaangażowali się zawodnicy i przyjaciele marki w Polsce odbiła się pozytywnym echem wśród pasjonatów gór. Teraz SALEWA zaprasza na jej kontynuację.

NIE plastikowym butelkom

Łukasz Śleziński, Manager ds. Sprzedaży marki SALEWA w Polsce, zauważa, że każdy, kto regularnie uprawia aktywność fizyczną wie, że korzystanie z jednorazowych plastikowych butelek oznacza na dłuższą metę ogromne ilości plastikowych odpadów. Prawdziwi miłośnicy gór rozumieją zagrożenia, z jakimi obecnie mierzy się natura i coraz częściej sięgają po zrównoważone, proekologiczne rozwiązania. Dlatego w tym roku w ramach akcji „Wspieram GOPR” marka SALEWA sięga po Aurino, wykonaną ze stali nierdzewnej butelkę o pojemności 0,75 L, doskonałą na wycieczki w góry i wyjścia na trening. Tego lata Aurino dostępna będzie w limitowanej odsłonie z hasłem #wspieramgopr. Kupując ją dokładasz cegiełkę finansowego wsparcia, jakie zostanie przekazane Górskiemu Ochotniczemu Pogotowiu Ratunkowemu.

Butelka z przesłaniem

Butelki sygnowane logo GOPR będą dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych. Marka stawia również na promocję akcji w mediach społecznościowych, w czym pomoże jej krajowy zespół zawodników i ambasadorów, na czele z himalaistką Kingą Baranowską, biegaczką narciarską Justyną Kowalczyk i paralotniarzem, zawodnikiem Red Bull X-Alps Michałem Gierlachem. SALEWA od początku swojego istnienia wie, jak ważna jest współpraca z górskimi profesjonalistami – nie tylko sportowcami czy zawodowymi przewodnikami, ale też organizacjami ratunkowymi. Działający już od blisko 15 lat polski oddział Grupy Oberalp konsekwentnie wdraża międzynarodową strategię marki: od 2011 roku SALEWA pozostaje sponsorem TOPR, a od 2017 partnerem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego zrzeszającego 123 ratowników zawodowych i 824 ochotników w ramach siedmiu grup regionalnych. Jest to największa tego typu organizacja w kraju zabezpieczająca pasma gór polskich od Karkonoszy poprzez Jurę Krakowsko-Częstochowską po Bieszczady o łącznej powierzchni 20 410 km2, w tym 7200 km szlaków turystycznych. W 2020 roku ratownicy GOPR przeprowadzili 1880 wypraw, akcji i interwencji ratowniczych, w których pomocy udzielono w sumie 1940 osobom. Z myślą o tych, dzięki którym w górach możemy czuć się bezpieczniej – SALEWA zaprasza wszystkich entuzjastów aktywności górskich do przyłączenia się do akcji! #wspieramgopr.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Butelki z limitowanej edycji możesz zakupić w wybranych punktach. Listę znajdziesz na stronie wspieramgopr.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się