Konferencja „Amazon Day by NextM” już 17 czerwca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja „Amazon Day by NextM” już 17 czerwca

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”.


Rynek e-commerce w Polsce rośnie w tempie dwucyfrowym – w 2020 roku rynek e-handlu urósł aż o 35%, osiągając wartość 100 mld złotych. Prognozy na kolejne lata, choć nie tak spektakularne, wciąż są znaczące – eksperci przewidują średnioroczny wzrost o 12%.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ostatnie miesiące pokazały nam, że rynek e-commerce wciąż nie jest nasycony – dynamiczna ekspansja Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jego wejście na różne rynki lokalne to zdecydowanie jedne z ważniejszych wydarzeń na rynku handlu, które może zmienić krajobraz zarówno branży e-commerce, jak i marketingu oraz reklamy. Dzięki doświadczeniu, sprawdzonym procesom obsługi klienta, zaawansowaniu narzędzi promocyjnych na platformie, a także ogromnym środkom na inwestycje Amazon ma realne szanse zmienić status quo branży e-handlu. Wejście nowego gracza oznacza również nowe możliwości promocji i reklamy.

W odpowiedzi na zmiany zachodzące zarówno na rynku handlu online, jak i marketingu oraz reklamy, GroupM organizuje konferencję online „Amazon Day by NextM”, które odbędzie się już 17 czerwca br. w godz. 10:00 – 13:00.

Wspólnie z ekspertami GroupM odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania i poruszymy kluczowe dla marketerów kwestie:

  • czy Amazon jest dla wszystkich i kiedy warto być obecnym na platformie,
  • jak działa platforma Amazon,
  • jak prowadzić efektywną sprzedaż,
  • jak stworzyć strategię obecności na platformach sprzedażowych?

Rejestracja na „Amazon Day by NextM” jest już otwarta.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij