Electrolux ruszył z cyklem podcastów „Projekt Kuchnia”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Electrolux ruszył z cyklem podcastów „Projekt Kuchnia”

Agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Onetem (Ringier Axel Springer Polska) przygotowały cykl „Projekt Kuchnia” dla marki Electrolux. Podczas rozmów prowadzonych przez Odetę Moro, eksperci opowiadają jak dopasować kuchnię do swoich potrzeb, tak by była ergonomiczna, stylowa i intuicyjna.

„Projekt Kuchnia” to sześcioodcinkowy cykl rozmów na temat rozmaitych aspektów urządzania intuicyjnej przestrzeni kuchennej. Różnorodne perspektywy zaproszonych do rozmów ekspertów – architektów, designerów, specjalistów od AGD czy szefa kuchni stworzą kompendium dla wszystkich chcących dokonać większej czy mniejszej rearanżacji swojej kuchni oraz dla tych, którzy po prostu interesują się projektowaniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odcinków „Projektu Kuchnia” można posłuchać na: Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty. A także obejrzeć w formie videocastu na YouTube i Onet. W pierwszym z nich architektka Karolina Jackowska opowiada o podstawowych zasadach planowania kuchni. Radzi jak urządzić kuchnię intuicyjną i funkcjonalną oraz dzieli się kilkoma zawodowymi sekretami, dzięki którym to ważne miejsce w domu będzie idealnie dopasowane do jego mieszkańców. W rozmowie z Odetą Moro, Karolina odnosi się do obowiązujących trendów, podpowiada, czy minimalizm to styl, w którym odnajdzie się każdy oraz tłumaczy, skąd wzięła się popularność szwedzkiego designu.

Nowe odcinki „Projektu Kuchnia” są publikowane co poniedziałek, do 28 czerwca, każdy z innym gościem i dotykający innego aspektu urządzania kuchni.

Podcasty wspiera kampania mediowa w kanałach digital. Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij