TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną

Po 19 latach obecności na rynku, Tekniska – firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych – odświeża swoją markę. Zmiana jest podyktowana wzmocnieniem segmentu usług w portfolio firmy, jak również chęcią wytyczania trendów w polskim przemyśle.
O autorze
1 min czytania 2021-06-14

– Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu. Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy – komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska.

Nowa identyfikacja wizualna firmy została przygotowana w duchu cyberpunkowym i obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i szereg narzędzi marketingowych. Na potrzeby zmiany powstała również nowa strona internetowa.

Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy przede wszystkim komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. – Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być – mówi Wieczorek.

Za przygotowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiedzialna jest firma Good Division/ Wolfwire. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęła się firma Challenge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing