Metaxa ruszyła z kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Metaxa ruszyła z kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”

Marka Metaxa w swojej kampani „Odkrywcy klasyki” zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki, stanowiących nieodzowne uzupełnienie naszej nowoczesności, o których zbyt często zapominamy w nieustającej pogoni za nowinkami.

Metaxa doskonale wie, jak łączyć współczesność z tradycją, dlatego wystartowała z nową kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”, której przekaz uwieczniony został w utworze „Nie wziąłem się znikąd” autorstwa Czarnego HIFI i Małpa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Producencko-raperski duet stworzył prawdziwie „vintage’owe” dzieło w nowoczesnym wydaniu, zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej. Utworowi towarzyszy klip autorstwa Arka Nowakowskiego, w którym metaforyczny świat klasyki przenika się na ciągłym loopie z wyobrażonym studiem nagraniowym pełnym oldschoolowych sprzętów.

Kampania obejmuje działania digital – kanały własne marki w social media oraz kanały uczestniczących w projekcie raperów, a także działania z zakresu PR.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard we współpracy z wytwórnią Def Jam Recordings Poland. Produkcją klipu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij