Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Metaxa ruszyła z kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”

Marka Metaxa w swojej kampani „Odkrywcy klasyki” zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki, stanowiących nieodzowne uzupełnienie naszej nowoczesności, o których zbyt często zapominamy w nieustającej pogoni za nowinkami.
O autorze
0 min czytania 2021-06-14

Metaxa doskonale wie, jak łączyć współczesność z tradycją, dlatego wystartowała z nową kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”, której przekaz uwieczniony został w utworze „Nie wziąłem się znikąd” autorstwa Czarnego HIFI i Małpa.

Producencko-raperski duet stworzył prawdziwie „vintage’owe” dzieło w nowoczesnym wydaniu, zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej. Utworowi towarzyszy klip autorstwa Arka Nowakowskiego, w którym metaforyczny świat klasyki przenika się na ciągłym loopie z wyobrażonym studiem nagraniowym pełnym oldschoolowych sprzętów.

Kampania obejmuje działania digital – kanały własne marki w social media oraz kanały uczestniczących w projekcie raperów, a także działania z zakresu PR.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard we współpracy z wytwórnią Def Jam Recordings Poland. Produkcją klipu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj