Manifest Bez Kitu – youtuberzy promują Beskidzkie

Marka Beskidzkie 6 maja rozpoczęła wielokanałową kampanię promocyjną przy współpracy ze znanymi Youtuberami.
O autorze
0 min czytania 2014-05-07

Ich akcję „Manifest Bez Kitu” rozpoczęły specjalne spoty nakręcone z udziałem Ravgora, Martina Stankiewicza, Red Lipstick Monster, Wapniaka i Piotra Ogińskiego, w których poprzez niecodzienną prowokację namawiają internautów, aby być sobą. W swoich filmach udowadniają, że nie warto pozować na kogoś innego.




Do „Manifestu Bez Kitu” można dołączyć na stronie bezkitu.pl biorąc udział w konkursie wideo, wysyłając krótki film (max 5s i max 20Mb) o tym, że jest się autentycznym każdego dnia. Nagrodami w konkursie są zestawy imprezowe: produkty Beskidzkich oraz designerskie koszulki zaprojektowane przez artystę Gouda. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną kampanii i realizację odpowiedzialna jest agencja interaktywna Eura7.

Słuchaj podcastu NowyMarketing