Manifest Bez Kitu - youtuberzy promują Beskidzkie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Manifest Bez Kitu - youtuberzy promują Beskidzkie

Marka Beskidzkie 6 maja rozpoczęła wielokanałową kampanię promocyjną przy współpracy ze znanymi Youtuberami.

Ich akcję „Manifest Bez Kitu” rozpoczęły specjalne spoty nakręcone z udziałem Ravgora, Martina Stankiewicza, Red Lipstick Monster, Wapniaka i Piotra Ogińskiego, w których poprzez niecodzienną prowokację namawiają internautów, aby być sobą. W swoich filmach udowadniają, że nie warto pozować na kogoś innego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do „Manifestu Bez Kitu” można dołączyć na stronie bezkitu.pl biorąc udział w konkursie wideo, wysyłając krótki film (max 5s i max 20Mb) o tym, że jest się autentycznym każdego dnia. Nagrodami w konkursie są zestawy imprezowe: produkty Beskidzkich oraz designerskie koszulki zaprojektowane przez artystę Gouda. 

Za koncepcję kreatywną kampanii i realizację odpowiedzialna jest agencja interaktywna Eura7.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij