TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka – MTV Polska celebruje Miesiąc Dumy

W ramach obchodów ogólnoświatowego Miesiąca Dumy stacja MTV Polska, tak jak w poprzednich latach, przygotowała dla swoich widzów dodatkowe aktywności na antenie oraz w kanałach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2021-06-18

MTV od początku swojego istnienia podkreśla, jak ważne są dla niej miłość, równość i tolerancja oraz działa w ramach obrony i promocji tych wartości.

– Wspieranie społeczności, które są narażone na ostracyzm społeczny, agresję i wszelkie przejawy nienawiści – w tym LGBTQ+ – jest wpisane w DNA marki MTV. Jako firma podejmujemy liczne inicjatywy promujące różnorodność i szacunek. Sprzeciwiamy się arogancji, obojętności i wrogim postawom wobec „inności” tylko dlatego, że wzbudza strach lub jest niezrozumiała. Miesiąc Dumy traktujemy symbolicznie – celebrujemy otwartość i empatię przez cały rok, a robimy to w wymierny sposób: tworząc i promując kampanie społeczne, czy organizując cykliczne spotkania pracownicze z ciekawymi gośćmi – mówi Katarzyna Samojluk, Country Manager Poland, VP Ad Sales and Finance CE w ViacomCBS Networks International.

Już pierwszego dnia miesiąca MTV Polska, a także Comedy Central, kanał również należący do ViacomCBS, zmieniły swoje logotypy na profilach społecznościowych. W weekend 26-27.06 widzowie MTV będą mogli obejrzeć specjalny maraton odcinków programu „Catfish” z obsadą LGBTQ+. Co więcej, w dniach 26-28.06 logo stacji oraz niektóre elementy oprawy antenowej będą nawiązywać do Miesiąca Dumy. Zmieniony logotyp w swojej symbolice zwraca uwagę na wszystkie grupy wchodzące w skład celebrującej społeczności.

Kolejną atrakcją przygotowaną dla fanów stacji jest playlista MTV Polska Pride na Spotify, w której zebrano największe hity kojarzone i znane z anteny MTV. Wydarzeniom adresowanym do widzów i sympatyków MTV towarzyszą wewnętrzne aktywności organizowane dla pracowników ViacomCBS w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj