Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Home Couture – limitowana kolekcja domu mody Bolt Food

Bolt Food stworzył limitowaną kolekcję bluz do pracy w domu. Home Couture to rewolucyjne rozwiązanie - zaprojektowane, by pozwolić użytkowniczkom i użytkownikom skupić się na pracy, a nie niepokoju, że zaplamią się podczas jedzenia swoich ulubionych potraw.
O autorze
1 min czytania 2021-06-22

Praca z domu nadal pozostaje dla wielu preferowanym rozwiązaniem w czasie pandemii. Badania wskazują, że niektóre pracowniczki i pracownicy mogą nawet nigdy nie wrócić do biur w takim samym wymiarze czasu jak przed pandemią COVID-19. Dlatego Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność, by zaprezentować kolekcję bluz Home Couture. Unikalne wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdańska w aplikacji Bolt Food. Sprawia ono, że nawet gdy w pośpiechu czy przez nieuwagę jedzenie ubrudzi bluzę, plama będzie niewidoczna.

Kolekcja składa się z trzech stylowych wersji bluz:

  • Special Sauce – uwielbiana przez wszystkich mieszanka keczupu i majonezu, sprawdzi się podczas szybkiej przerwy na lunch w postaci burgera,
  • Pomodoro Rosso – klasyczny sos do pizzy z włoskich pomidorów San Marzano, kiedy serwetki zostały w torbie a masz tylko 10 minut między callami,
  • Kebab z Cebulą – świeże warzywa i aromatyczny sos zawinięte w delikatną pitę, ale nie zawsze w niej zostają.

– Praca z domu ma swoje zalety i wady. Obserwujemy przyzwyczajenia naszych użytkowników, wsłuchujemy się w potrzeby i chcemy by stała się dla nich bardziej komfortowa. Dlatego zaprojektowaliśmy Home Couture, wierzymy, że to rewolucyjne podejście do stylizacji podczas pracy z domu pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu – powiedział Maksymilian Malicki, global brand manager w Bolt.

Jest to pierwszy projekt tego typu Bolt Food. Premierze kolekcji towarzyszy akcja – 3 osoby, które opublikują InstaStory potwierdzające, że zamówiły coś pysznego z Bolt Food do 27 czerwca, będą miały szansę otrzymać swój własny egzemplarz. Więcej informacji: @bolt_poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj