T-Mobile promuje sieć 5G za pomocą ginu i piwa bezalkoholowego

T-Mobile promuje sieć 5G za pomocą ginu i piwa bezalkoholowego
Jak promować technologię 5G, aby dotrzeć z nią do wszystkich dotychczas nieprzekonanych? Na nietypowy pomysł promocji wpadła firma T-Mobile, która wypuściła linię specjalnych napojów.
O autorze
1 min czytania 2021-06-24

Teoretycznie ma same zalety: szybsze przesyłanie danych, zmniejszenie wskaźnika opóźnień i znacznie większa pojemność sieci. A jednak promowanie sieci 5G nie jest takie proste – wciąż wśród użytkowników krążą miejskie legendy i fałszywe informacje na temat szkodliwości nowej technologii.

Operatorzy dwoją się i troją, aby uświadamiać i edukować – pokazują raporty, wyniki badań, udowadniają pozytywne aspekty działania 5G. Amerykański oddział T-Mobile podszedł do tematu w nieco inny, zaskakujący sposób – do promowania swojej usługi wykorzystuje limitowaną edycję… napojów.

Limitowane napoje są wynikiem współpracy z Heritage Distilling Company. Jednym z produktów, którym T-Mobile chce promować 5G jest Ultra Capacity 5Gin, bazujący na Elk Rider Gin. Alkohol sprzedawany będzie w eleganckiej, czarnej, butelce, co ma podkreślać, że jest to produkt z kategorii premium. Jak podkreślają producenci, napój stanowi „wyszukaną kombinację składników pochodzenia roślinnego połączoną w specjalnym procesie destylacji”.

Drugim produktem jest bezalkoholowe powio, który powstał we współpracy z Jones Soda Co. Imbirowe piwo Extended Range 5Ginger Beer sprzedawane będzie w 6-pakach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– T-Mobile serwuje już 5G do 300 mln osób i liczba ta ciągle rośnie. Żeby to uczcić, zamknęliśmy ducha sieci w Ultra Capacity #5Gin i bezalkoholowym Extended Range #5GingerBeer – czytamy w opisie filmu promocyjnego. 

Oba napoje wchodzą do sprzedaży już dziś i są do kupienia w cenie 30 USD za butelkę ginu i 10 USD za 6-pak piwa. Oferta jest limitowana.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się