Garnier tworzy swój pierwszy proekologiczny kolektyw „Green Squad”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Garnier tworzy swój pierwszy proekologiczny kolektyw „Green Squad”

Przyszedł czas na połączenie sił i wspólne działania na rzecz „zielonego piękna”. Tym razem Garnier zaprosił do współpracy znane kobiety, które swoim zachowaniem w życiu codziennym inspirują do zmiany nieekologicznych przyzwyczajeń. „Green Squad” to pierwszy proekologiczny kolektyw Garnier, który powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, chcących wiedzieć i oczekujących od marki przejrzystości. Z jednej strony są oni ciekawi działań Garnier na rzecz walki o środowisko, a z drugiej potrzebują transparentnej informacji, co kryje się za produktami.


Garnier, jako światowy lider wśród marek kosmetycznych od lat działa w imię natury i piękna – tak naszego jak i planety. W ramach strategii Green Beauty marka zobowiązała się do zielonych zmian na dwóch poziomach. Na jednym – przechodzi transformację wewnętrzną, na przykład udoskonalając formuły produktów, czy wykluczając użycie „vergin plastic” z opakowań, a na drugim – podejmuje działania na rzecz promocji zielonego piękna. Celem Garnier jest edukacja oraz inspiracja nie tylko konsumentów, lecz także całej branży kosmetycznej do zmiany przyzwyczajeń na bardziej przyjazne naszej Planecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzisiejsi konsumenci wymagają od marek szczerej i wiarygodnej komunikacji, aby móc podejmować świadome decyzje zakupowe. Zadaniem Green Squadu jest ułatwienie tych wyborów, poprzez komunikowanie działań jakie Garnier podejmuje w ramach strategii Green Beauty. Aktywności tego kolektywu mają sprawiać, że każdy konsument będzie miał możliwość:

  1. Wiedzieć więcej – Green Squad będzie edukować, czym są zielone zobowiązania marki i co one realnie oznaczają oraz udowadniać, że działania komercyjne można połączyć z użytecznością społeczną.
  2. Robić więcej – Green Squad będzie też uczestniczyć i zachęcać do udział w wydarzeniach Garnier, np. na rzecz walki z zanieczyszczeniami plastikiem, który został wyprodukowany i zalega jako odpad.

Globalnie od 30 lat marka uczestniczy w corocznym Międzynarodowym Sprzątaniu Wybrzeża Ocean Conservancy, największym na świecie przedsięwzięciu wolontariuszy na rzecz walki z zanieczyszczeniami plastikiem oceanicznym. A lokalnie dołączyła do Stowarzyszenia Czysta Polska, z którym w zeszłym roku sprzątała Tatry. Jeden dzień sprzątania (z powodu epidemii akcja była mocno ograniczona), pozwolił zebrać 468,5 kg śmieci oraz pięć metrów sześciennych papieru. W tym roku akcja wychodzi poza Tatry i Green Squad będzie motywować do sprzątania całej Polski od Tatr po Bałtyk.

 – Wierzymy, że działając wspólnie z konsumentami, małymi krokami, możemy dokonać zmian na globalną skalę! – zachęca Garnier.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij