TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszają nowe kampanie marketingowe PKN ORLEN

PKN ORLEN wystartował z nową ofensywą marketingową. Pięć akcji promocyjnych, które rozpoczną się w lipcu, łączy sport – nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1 – z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.
O autorze
2 min czytania 2021-07-01

– Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO. Intensywnie rozwijamy ten obszar i budujemy międzynarodową rozpoznawalność marki ORLEN, a prowadzone przez nas kampanie marketingowe są skutecznym wsparciem dla tych działań – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu.

Twarzami kampanii „olimpijskiej” są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci – Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach ORLEN, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców – ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia.

Do sportowych zmagań Polaków nawiązuje letnia akcja promocyjna PKN ORLEN. Koncern zachęca klientów stacji do kibicowania razem z PKN ORLEN proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój). Akcji towarzyszy 60- i 30-sekundowy film promocyjny. Komunikacja kampanii potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia br. i obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN ORLEN oraz nośniki na stacjach paliw Koncernu.

Aktywność marketingowa PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację ORLEN VITAY, klient otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio gratis. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejna kampania to promocja paliw, zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach ORLEN będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych. Promocja jest przeznaczona dla użytkowników aplikacji ORLEN VITAY – pod hasłem „Ściągnij aplikację ORLEN VITAY i korzystaj z rabatów na paliwo premium”. Akcji towarzyszyć będzie kampania digital, działania w SoMe oraz 15-sekundowe spoty radiowe.

„Inny kraj ta sama stacja” to kontynuacja kampanii z ubiegłego roku. Jej celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna także na sąsiednich rynkach. Twarzą kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN – Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi. Kampania skierowana będzie głownie na rynek niemiecki, czeski, litewski oraz słowacki. Komunikacja potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia głownie na nośnikach oudoor’owych przy granicach kraju oraz lokalnym radio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W okresie wakacyjnym (lipiec – sierpień) PKN ORLEN przygotował również specjalny wakacyjny magazyn „ORLEN cafe”, który będzie dodawany w gratisie do zakupionej kawy na stacjach ORLEN. To idealna propozycja na wakacyjne wyjazdy. Klienci stacji znajdą w niej interesujące artykuły o tematyce podróżniczej, przepisy kulinarne, ciekawostki ze świata kultury, a także kącik psychologiczny i wywiad tygodnia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się