Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Volkswagen przedstawia lęki kierowców w formie plakatów rodem z horroru

Volkswagen przedstawia lęki kierowców w formie plakatów rodem z horroru
Parkowanie równoległe, pojawienie się pieszego na drodze czy przejazd przez skomplikowane skrzyżowanie – to sytuacje drogowe, które w niejednym kierowcy budzą lęk. Volkswagen rusza z kampanią, która obrazuje powszechne obawy drogowe w formie plakatów z horrorów.
O autorze
1 min czytania 2021-07-02

Badania przeprowadzone w Australii pokazują, że aż 79% kierowców odczuwa lęk podczas uczestniczenia w ruchu drogowym. Ponad połowa badanych wyznała, że obawia się wykonania manewru, natomiast największy lęk budzi parkowanie równoległe.

Volkswagen rusza z kampanią, w której obrazuje powszechne lęki związane z manewrami na drodze, jako sceny z horrorów. Seria plakatów została stworzona na wzór kadrów z filmów grozy, które opatrzone są wymownymi tytułami. Każdy podpis odnosi się do demonizowanych przez kierowców sytuacji drogowych. Wśród nich pojawiają się m.in. manewry na dużych rondach, włączanie się do ruchu na autostradzie czy pojawienie się pieszego na drodze. Autorem plakatów jest kanadyjski artysta – Matt Ryan Tobin, który współpracował z Disneyem, Marvelem i Warner Brothers.

Kampania powstała w związku z wypuszczeniem na rynek nowego samochodu VW Tiguan. Auto ma w swoim wyposażeniu inteligentny system IQ Drive, który wspomaga kierowcę podczas jazdy. Nowoczesne technologie stanowią rozwiązanie dla kierowców, w których wspomniane sytuacje drogowe budzą lęk. Przesłanie jest jednak kierowane do wszystkich uczestników ruchu drogowego – nawet tych, którzy twierdzą, że nie odczuwają podobnych lęków za kierownicą. Dyrektorzy kreatywni DDB Sydney – Tim Woolford i Tommy Cehak wpisują się w to grono, twierdząc, że nie boją się prowadzić. Jednak ich zdaniem duże zagrożenie na drodze stwarzają sami kierowcy, którzy często są rozproszeni przez telefony.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dopełnieniem serii plakatów jest krótki film, który wpisuje się w klimat kampanii, przypominając zwiastun horroru. Klip został wyreżyserowany  przez Bruce’a Hunta z Revolver. Zintegrowana kampania jest częścią platformy „Życie jest lepsze w Volkswagenie” i jest prowadzona w telewizji, Internecie, OOH, radiu i na portalach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się