Przeagencja odświeży serwis www Frugo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przeagencja odświeży serwis www Frugo

Przeagencja zwyciężyła w przetargu na nowy serwis www marki Frugo.

- Frugo konsekwentnie buduje wizerunek marki odklejonej od mainstreamu. Zaskakuje konwencją i klimatem komunikacji. Koncepcja kreatywna serwisu przedstawiona przez Przeagencję doskonale wpisała się w niestandardowy styl Frugo - mówi Krzysztof Beling, Brand Manager Frugo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przeagencja stale obsługuje Frugo w mediach społecznościowych. To właśnie codzienny zdobywany insight pozwala nam dobrze rozumieć markę i jej konsumentów. Na tym etapie możemy zdradzić tylko, że nowa odsłona serwisu www zaskoczy swoją formą oraz dedykowanymi materiałami video - dodaje Gustaw Rozmarynowski, New Business Manager w Przeagencji.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij