Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato

Do rodziny galaretek Fresh & Fruity z Wawelu dołączyła właśnie limitowana edycja Smaki Lata. To rześka, soczyście owocowa propozycja dla całej rodziny.

Gama galaretek Fresh & Fruity – Fresh & Fruity standard, orzeźwiające Fresh & Fruity Kwaśne, wzbogacone witaminami Fresh & Fruity Multiwitamina -– poszerza się o nowe, letnie smaki. W limitowanej edycji od lipca do września dostępny będzie miks czterech wariantów smakowych: rabarbar z nadzieniem cytrynowym, winogrono z nadzieniem truskawkowym, morela z nadzieniem truskawkowym oraz jagoda z nadzieniem cytrynowym. Fresh & Fruity Smaki Lata zawierają naturalne soki owocowe, a w ich składzie nie znajdziemy barwników, sztucznych aromatów i konserwantów. Substancją żelującą są pektyny pochodzenia roślinnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pyszne doładowanie energii

Fresh & Fruity Smaki Lata dostępne są w formie luzowej, w kartonach 7 kg. Wszystkie galaretki są indywidualnie pakowane w kolorowe owijki, przez co są wygodne do konsumpcji w drodze, na wycieczce czy na plaży. Fresh & Fruity to gwarancja słodkiego zastrzyku energii i dobrego samopoczucia. To idealna propozycja na czas wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi czy letnią wyprawę rowerową.

Mocne wsparcie marketingowe Fresh & Fruity

W okresie wakacji marce Fresh & Fruity towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media) oraz w digital OOH i prasie branżowej. Kreację przygotowała Agencja Grupa 3, a za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy FullSix Media. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży. Fresh&Fruity jest głównym Partnerem akcji Kino na Leżakach, organizowanej przez KinAds. W ramach akcji prowadzony będzie sampling produktów w czasie trwania seansów oraz emisja spotu reklamowego. Cykl wydarzeń trwa przez całe wakacje w kurortach nadmorskich.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij