TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pekao startuje z nową kampanią reklamową dla Konta Przekorzystnego

Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
O autorze
1 min czytania 2021-07-15

W najnowszej kampanii, realizowanej niezmiennie w ramach hasła „Bierz życie za rogi”, Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. To oferta, która mówiąc najprościej, ma zapewnić klientom banku poczucie bezpieczeństwa i pomoc w przypadku awarii. Pakiet Komfort gwarantuje m.in. pomoc fachowca w nagłej usterce, ubezpieczenie zakupów przez internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych, bezpłatne przelewy natychmiastowe w trakcie promocji i wiele innych udogodnień.

– Nasz nowy spot to klimatyczna i zarazem budująca historia z happy endem i mnóstwem pozytywnej energii. W jednym z najważniejszych dni w życiu pewnej, sympatycznej rodziny pojawia się pasmo najmniej oczekiwanych zdarzeń. Pokazujemy, jak z pomocą Pakietu Komfort możemy rozwiązać podobne problemy i tym samym zdjąć z bohaterów, a przede wszystkim z naszych klientów, choć trochę codziennych trosk. A mniej trosk to więcej przestrzeni na „Branie życia za rogi” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania wystartowała 15 lipca. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30-minutowy i 3 wersje 15-minutowe) w głównych antenach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych, kampanię w internecie (m.in. filmy 6-minutowe i bannery) oraz w social mediach. Nowa oferta będzie komunikowana na witrynach bankowych i w materiałach POS. Dodatkowo, od 30 lipca kampania będzie realizowana w kinach, spot trafi na ponad 1000 ekranów w dużych i małych miastach. Kampania w TV i kinowa zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi, za działania digital Sales&More S.A. i Spot&Dot sp. z o.o., a za social media Insignia sp. z o.o. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj