Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Dorociński został polskim ambasadorem marki Kinley

O autorze
2 min czytania 2021-07-20

Marcin Dorociński, jeden z najpopularniejszych polskich aktorów, właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley. W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. W końcu ciągłą gonitwę, by sprostać oczekiwaniom, jakie niesie życie aktora, warto zastąpić dystansem. Do tego jednak trzeba dorosnąć.

Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, który od lat kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego. Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych jako jej ambasador, między innymi występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.

– Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorów. Jego wizerunek, ale też podejście do życia, doskonale pasuje nie tylko do naszej marki, ale i do realizowanej obecnie kampanii digitalowej – mówi Izabela Gorczyca-Tronina, frontline activation brand manager dla marki Kinley w Coca-Cola Poland Services.

– Podobnie jak my, Marcin cieszy się smakiem dystansu i pokazuje, że do pewnych rzeczy każdy z nas musi po prostu dorosnąć. Niezależnie od tego kim jesteśmy i czym na co dzień się zajmujemy, z wiekiem zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami warto zrobić dwa kroki w tył, aby popatrzeć z dystansu na daną sytuację i cieszyć się chwilą, nie myśląc o tym, co pomyślą inni – dodaje Alicja Gołębiewska, influencer and partnerships manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy wideo z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, polska gwiazda filmowa przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud wideo, zaplanowano również aktywność na YouTubie, w mediach społecznościowych oraz reklamę display’ową. Dodatkowo Kinley we wszystkich wariantach otrzyma wsparcie sprzedażowe w sklepach na terenie całej Polski.

Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, senior copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication.

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się