Biofarm wspólnie z Value Media wspiera letnie kino plenerowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biofarm wspólnie z Value Media wspiera letnie kino plenerowe

Kino na Leżakach to największa w Polsce inicjatywa plenerowa, która zrzesza miłośników seansów filmowych pod gołym niebem. Biofarm – producent leku OTC Vigalex®, został patronem tego wydarzenia. Realizacją kampanii eventowej zajęła się agencja mediowa Value Media.

Program Kino na Leżakach obejmuje ponad 50 seansów w 38 miejscowościach wyświetlanych na ekranach o wymiarach 15x10 metrów – każdy z logo partnerów. Widzowie mogą towarzyszyć marce od lipca do września, w trakcie pokazów realizowanych w całej Polsce. Cykl wydarzeń będzie szeroko promowany w mediach partnerów (Facebook, Instagram, Onet, Onet Film, Player.pl, Radio RMF Maxxx, Magazyn Flesz i Party, media lokalne).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W tym roku naszą letnią komunikację wzbogaciliśmy o akcję plenerową Kino na Leżakach, by towarzyszyć widzom w filmowych emocjach. Na wszystkich gości będą czekały wygodne leżaki, ciekawe atrakcje oraz upominki. Będziemy obecni w 38 miastach w Polsce. Mamy nadzieję, że widzowie zapamiętają naszą markę i zostaną z nami nie tylko na kolejnych seansach – mówi Marta Barecka, kierownik Działu Marketingu w Biofarm.

W ramach patronatu, Vigalex® przygotował dla uczestników Kina na Leżakach łącznie kilkanaście tysięcy gadżetów. Dodatkowo logo partnera pojawi się na ciężarówkach przemierzających cały kraj wraz z organizatorami akcji. Spoty marki będą wyświetlane nie tylko podczas seansów plenerowych, ale też w kinach stacjonarnych. Kampanię ambientową zaplanowała i zrealizowała agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

– Polacy są spragnieni wydarzeń na świeżym powietrzu i rozrywki. Te dwie rzeczy możemy połączyć wybierając się na seans w kinie plenerowym, które od 10 lat cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem. W tegorocznej edycji będziemy aktywnie wspierać naszego klienta, firmę Biofarm przy tej inicjatywie – mówi Michał Kwit, communications director & clients operations w Value Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij