Marketing Challenge #8 – podsumowanie

10 maja br. odbyła się 8. edycja Marketing Challenge, marketingowej gry miejskiej. Wydarzenie, które po raz pierwszy miało ogólnopolski charakter było zarówno wyzwaniem dla organizatorów, jak i dla drużyn biorących udział w zabawie. W tym roku bowiem gra przybrała charakter wojenny.
O autorze
1 min czytania 2014-05-19

Załogi nie zbierały punktów, ale ich zadaniem było zaopatrzenie fikcyjnego magazynu broni MarkeTEAM. W grze wzięło udział 30 z 37 zarejestrowanych drużyn składających się z trzech osób. Podsumowując przebieg gry, uczestnicy rozpoczęli od zadania zerowego, które odbyło się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Tam walczyli o pierwsze punkty. Ok. 10:00 wszyscy wyruszyli na wylosowane wcześniej pierwsze miejsca, gdzie musieli rozwiązać swoje zadania obligatoryjne. Następnie ich trasa obejmowała 18 miejsc rozlokowanych w Centrum Łodzi od okolic ulicy Pomorskiej począwszy, poprzez Piotrkowską, Manufakturę, Piłsudskiego, a na okolicach Księżego Młyna skończywszy. Drużyny musiały zmierzyć się z 6 zadaniami otwartymi, 10 zamkniętymi oraz 2 fun’owymi. Zadania dotyczyły głównie dziedziny marketingu oraz partnerów gry, którymi byli m.in. Lidl, mBank, Danone, Rossmann, Skanska czy też Fiero, które ufundowało lunch dla wszystkich drużyn. Punktem mety, podobnie jak startu był Wydział Zarządzania, gdzie wszyscy musieli dotrzeć do godziny 17:00. Po zdaniu kart z podpisami z miejsc, w których się pojawili, uczestnicy udali się do domów, a organizatorzy przeliczali punkty i szykowali Galę Zamknięcia oraz after party, które odbyło się o 21:00 w kręgielni Grakula w Manufakturze.

Podczas Gali zostały ogłoszone wyniki i rozdane nagrody. Szczególne gratulacje należą się pierwszym trzem miejscom:

  • The Two Pigs, którzy biorąc udział po raz kolejny, w tym roku zawalczyli jeszcze bardziej i zdobyli pierwsze miejsce kompletując 203 sztuki broni różnego rodzaju
  • AleksandrówBrothers, którzy mimo innego kierunku studiów mocno przyłożyli się do walki i wypełnili magazyn 194 brońmi i tym samym zdobyli drugie miejsce
  • MAV team, którzy dzięki zaopatrzeniu marketingowej armii w niemalże 180 sztuk osprzętu do walk zajęli trzecie miejsce

Po części oficjalnej nastąpił czas na zabawę i integrację, która trwała do białego rana!

Zadowolone i dumne z 8. edycji MarkeTEAM już zaczyna pracę nad kolejną. W związku z tym śledźcie ich stronę internetową www.gra.marketeam.pl i fan page www.facebook.com/MarketingChallenge.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing