Czym jest GREEN MARKETING? Zapraszamy do lektury naszego nowego e-booka!

Czym jest GREEN MARKETING? Zapraszamy do lektury naszego nowego e-booka!

Czy ekomarketing to chwilowy trend? Już chyba nikt nie ma wątpliwości, że to coś znacznie więcej – to konieczność, a firmy w końcu zaczynają działać na rzecz planety. O ekologicznej komunikacji i działaniach w duchu CSR piszemy w naszym najnowszym e-booku, który możecie pobrać całkowicie za darmo.

Drodzy Czytelnicy,

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

jak wynika z trzeciej edycji (2021 rok) badania EKOBAROMETR (1) Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research, ponad połowa polskiego społeczeństwa (58 %) deklaruje, że w ciągu ostatniego miesiąca spotkała się z reklamą czy promocją produktu usługi, która wykorzystywała elementy ekologiczne. Co ciekawe, według tego samego badania, prawie trzech na czterech Polaków ma pozytywne podejście do reklam z elementami ekologicznymi (74%), a za ich wartość podaje się wzrost świadomości ludzi na temat problemów ze środowiskiem (50%). 

Co to oznacza dla branży marketingowej? Nic innego, jak to, że kampanie marketingowe przyciągają konsumentów i że marki powinny jeszcze bardziej zdecydowanie działać w tym obszarze.

W naszym najnowszym e-booku „Ekologia w marketingu" przeczytacie o wielu przykładach takich ekologicznych działań, z których inne marki mogą brać przykład. Ich komunikacja, produkty i oferowane usługi mają nie tylko realny wpływ na nasze otoczenie, ale także oddziałują na samych konsumentów,  którzy bardziej świadomie robią zakupy i coraz poważniej traktują segregację śmieci.

O tym, jak firmy mogą działać na rzecz planety, opowiedziały nam takie marki jak Molok, Jet line, Answear, Żabka, Żubr, B/S/H, Robyg i TerGo.

Zanim jednak poznacie najlepsze przykłady komunikacji ekologicznej, przeczytacie poradnik „10 zasad green marketingu”, który przygotowała dla nas ekoaktywistka, Dominika Lenkowska-Piechocka (Who Will Save The Planet). Ponadto dowiecie się, czym są Startupy Pozytywnego Wpływu, o których opowiada nam prof. Bolesław Rok – współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Koalicji na rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego, członek Rady Programowej Instytutu Innowacyjna Gospodarka i współautor Rankingu Odpowiedzialnych Firm.

Co jeszcze znajdziecie w naszym e-booku? Eksperci z branży wyjaśniają w nim, jak działa trend eko w shopper marketingu i w ogóle w branży marketingowej, a także dlaczego pracownicy dużych firm nie dadzą się już oszukać na "ekościemę" swoich pracodawców. Dodatkowo będziecie mogli dowiedzieć się, jak temat ekologii wypada w oczach marketerów, którzy odpowiedzieli na nasze pytania krążące wokół takich tematów jak greenwashing, CSR i certyfikaty ekologiczne.

Zapraszamy do lektury i mamy nadzieję, że naszym e-bookiem zainspirujemy Was do wdrażania ekologicznych działań i do zmieniania swoich codziennych przyzwyczajeń. 

Redakcja NowyMarketing

Pobierz e-booka EKOLOGIA W MARKETINGU

(1) Źródło: https://files.swresearch.pl/raportyPdf/Raport%2397-Ekobarometr-3-pomiar-full.pdf

(2) Strona Who Will Save The Planet

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij