Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Staropolanka startuje z letnią kampanią

Trwa wielka loteria marki Staropolanka, w której dla konsumentów przewidziano niemal 400 nagród pieniężnych. To kolejna tego typu akcja, szeroko wspierana w mediach. Kampanię reklamową prowadzi dom mediowy Media Choice.
O autorze
1 min czytania 2021-07-30

Letnia loteria Staropolanki opiera się na sprawdzonych zasadach. Wystarczy zakupić dowolny rodzaj wody marki Staropolanka za co najmniej 10 zł, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriastaropolanka.pl. Spośród wszystkich zgłoszeń losowane są nagrody dzienne (3 x 100 zł), co tydzień – 1000 zł, a co miesiąc 15.000 złotych.

Staropolanka to doskonale znana marka najwyższej jakości wody mineralnej, wydobywanej od ponad 100 lat na terenie Kotliny Kłodzkiej. Tegoroczna akcja podkreślać ma to, co najcenniejsze w naturalnym produkcie. – Biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie w zeszłym roku, po raz kolejny przygotowaliśmy loterię z atrakcyjnymi nagrodami. Jednak poza aspektem zabawy i wygrywania, nie zapominamy o wartościach edukacyjnych. Zgodnie z hasłem „Rób to z wodą!” stale komunikujemy, jak ważne jest spożywanie wody mineralnej podczas wszelkiego rodzaju aktywności, pracy fizycznej i umysłowej. Szczególnie takiej, która nie tylko gasi pragnienie, ale dostarcza naszemu organizmowi magnez, wapń i inne cenne pierwiastki – mówi Marcin Bugalski, kierownik działu marketingu w firmie Uzdrowiska Kłodzkie S.A.

Kampania ma głównie charakter wizerunkowy – skupia się na zwiększeniu rozpoznawalności, przekazaniu informacji o loterii oraz zachęcaniu do wzięcia w niej udziału. Strategia mediowa oparta jest przede wszystkim na digitalu. Działania prowadzone są z wykorzystaniem kilku platform, a dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej możliwe jest dzięki stałej obecności komunikatów w różnych kanałach, m.in. mediach społecznościowych, playerze YouTube, sieci reklamowej Google oraz wybranych witrynach tematycznych. – Cieszymy się, że marka Staropolanka kolejny rok z rzędu obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła prowadzenie kampanii. Współpraca z tak znanym brandem stanowi dla nas inspirację do rozwoju – mówi Łukasz Matyński, head of client service & partner w domu mediowym Media Choice.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj