Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Spotify wybrał Julię Pośnik do grupy 10 wyróżniających się wschodzących artystów na świecie

O autorze
1 min czytania 2021-07-30

Julia Pośnik to jedna z artystek lokalnej edycji programu RADAR Spotify. Na godziny przed premierą swojej pierwszej płyty została wybrana do topowej dziesiątki artystów, których nie można przegapić spośród 300 innych wykonawców z całego świata. W związku z tym 28 lipca wizerunek polskiej artystki pojawił się na nowojorskim Times Square, a jej historia ukazała się na łamach kultowego magazynu Rolling Stone.

 

Dwudziestojednoletnia Julia rozpoczęła swoją przygodę od piosenek „Zakochałam się w nieznajomym” oraz „Wakacje w Warszawie”. Obydwa utwory zyskały ogromną popularność dzięki obecności Julki w mediach społecznościowych. Już w najbliższy piątek ukaże się jej debiutancki album zatytułowany „Egoistka” na którym m.in. znajdą się znane już publiczności utwory „Julia w Mieście” i „Puszczaj”.  Oprócz Julii, wśród pierwszych polskich artystów którzy biorą udział w programie RADAR znaleźli się Szczyl, Zalia, P.Tropez, Dziwna Wiosna oraz KIWI.

Od samego początku istnienia firmy główną misją Spotify jest uwolnienie potencjału kreatywnego, poprzez umożliwienie artystom utrzymania się ze swojej twórczości, a miliardom fanów inspirowania się nią. Program RADAR działa aktualnie na 26 rynkach, gdzie platforma pomaga ponad 300 młodym artystom zyskać rozgłos oraz dotrzeć do szerszej publiczności. Lokalna edycja globalnego programu ruszyła w Polsce na początku czerwca.

– Nominacja Julii Pośnik to dla niej wyróżnienie, które przyszło w doskonałym momencie. Dzięki temu jej debiutancką płytę, która ukazuje się już w piątek, poznają słuchacze na całym świecie. I właśnie to jest celem naszych działań w ramach programu RADAR – aby w kluczowym momencie kariery młodych artystów zaprezentować ich twórczość fanom świeżych brzmień w Polsce i za granicą – mówi Mateusz Smółka, music team lead Eastern Europe, Spotify.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach polskiej edycji programu Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej zachęcając użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień. Co więcej, aby zaoferować użytkownikom unikalne i zupełnie niepowtarzalne doświadczenia, jednocześnie pomagając kolejnym artystom dotrzeć do nowych słuchaczy, w ramach dedykowanej zakładki RADAR na Spotify pojawiła się lokalna, aktualizowana na bieżąco playlista RADAR Polska promująca najnowsze utwory młodych, polskich artystów, umożliwiając fanom z całego świata odkrywać ich muzykę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing