Blue Whale Press wdraża nową strategią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blue Whale Press wdraża nową strategią

Wydawca internetowych portali informacyjnych oraz autorska sieć reklamowa zakończył pierwszą fazę rozwoju, w której uruchomił ponad 100 portali tematycznych. Spółka działa na rynku od lipca 2020 roku, a teraz przygotowuje się do wdrażania nowej strategii.

Wydawnictwo Blue Whale Press należy do holdingu Digital Now! skupiającego podmioty specjalizujące się w kompleksowym wsparciu branży e-commerce. Autorska sieć reklamowa umożliwia klientom dostęp do powierzchni reklamowej na dużej liczbie wyspecjalizowanych portali. Zakończenie pierwszej fazy rozwoju Spółki połączone jest z rozpoczęciem sprzedaży miejsc w ramach sieci. Dzięki aktualnym treściom i wysokim wymaganiom technicznym portali, klienci spółki otrzymują alternatywę dla dotychczasowego łączenia wizerunku z niskiej jakości contentem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Blue Whale Press powstało, aby wspierać branżę e-commerce w zwiększaniu widoczności i podwyższaniu konwersji marek. Zapewniamy sklepom internetowym efektywne wypozycjonowanie się w sieci. Firma wspiera i realnie wpływa na budowanie wizerunku brandów, których reklama znajdzie się obok dobrej treści. Celem Blue Whale Press jest wprowadzanie do Internetu tekstów przynoszących zarówno klientom, jak i czytelnikom realną korzyść – jednym w postaci sprzedaży i zysków, drugim w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące pytania – mówi Jakub Piechowiak, wiceprezes zarządu Blue Whale Press.

Pierwszym portalem w portfolio firmy był motole.pl, wydany 16 lipca 2020 roku. Dziś spółka liczy już 102 tematyczne portale informacyjne i zatrudnia ponad 70 osób. Zespół tworzą specjaliści posiadający wiedzę oraz praktykę w obszarze SEO i dziennikarstwa. Po wewnętrznych analizach spółka Blue Whale Press przygotowuje się do wdrażania zmian strategicznych, by zwiększać efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

– Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w wiele wyzwań – rekrutując zespół, tworzyliśmy jednocześnie podwaliny wydawnictwa, publikowaliśmy w sieci pierwsze serwisy dedykowane konkretnym grupom docelowym oraz rozpoczęliśmy etap sprzedaży i promocji oferowanych usług. Bazując na tych doświadczeniach, wiemy już, w jakim kierunku chcemy się rozwijać, by wykorzystać pełen potencjał Blue Whale Press. Nasza nowa strategia koncentruje się na biznesie, aby z jeszcze lepszymi efektami świadczyć usługi naszym klientom. Przed nami wiele pracy, ale i ciekawych doświadczeń – dodaje Anna Tworek-Skrzyszowska, prezes zarządu Blue Whale Press.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij