Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Magdalena Chudzikiewicz w zarządzie home.pl

Magdalena Chudzikiewicz dołącza do zarządu home.pl SA. Obejmie stanowisko CCO (chief commercial officer) i jednocześnie dyrektora sprzedaży i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2021-08-03

Nowa członkini zarządu home.pl związana była wcześniej z Polska Press Grupą, gdzie – także w zarządzie – odpowiadała za rozwój biznesu online. Była też liderką transformacji cyfrowej Grupy z wydawcy prasowego w czołowego gracza polskiego internetu. W jej kompetencjach były takie obszary, jak: marketing, analiza danych, technologia i rozwój produktów online.

– Pandemia nieodwracalnie zmieniła i nadal zmienia zachowania konsumentów oraz klientów biznesowych. Obecność firmy w internecie bardziej niż kiedykolwiek stanowi o sukcesie. Misją Grupy home.pl jest z jednej strony udostępnianie technologii, a z drugiej strony wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl jako lider usług internetowych w Polsce ma największe kompetencje do tego, aby towarzyszyć polskim firmom w transformacji cyfrowej – mówi Magdalena Chudzikiewicz. 

home.pl to największy w Polsce dostawca usług internetowych. Jest członkiem grupy United Internet i partnerem marki 1&1 IONOS. Firma specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, udostępnianiu hostingu dla serwisów WWW i utrzymywaniu kont poczty e-mail. Dostarcza też gotowe oprogramowanie w postaci sklepów online i sprzedaje aplikacje oraz programy poprzez swój Marketplace.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj