TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w strukturach Nieagencji

Z początkiem sierpnia w Nieagencji, Marta Michałowska awansowała na stanowisko head of sustainable growth; Juliusz Strachota, wspierający dotąd Nieagencję jako konsultant zewnętrzny, oficjalnie objął stanowisko creative directora.
O autorze
1 min czytania 2021-08-05

Nieagencja wzmocniła kompetencje w zakresie działań marketingowych i obszaru new business, w oparciu o strategie zrównoważonego rozwoju. Do zadań Michałowskiej należeć będzie wsparcie strategicznych działań PRowych i sprzedażowych oraz poszerzanie portfolio projektów własnych marki. Jako head of sustainable growth będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetem działu, zespołem podwykonawców (specjaliści audio, wideo, dev, graficy), oraz za działania strategiczno-egzekucyjne związane z edukowaniem branży (m. in. poprzez realizację podcastu Business Non-Fiction).

Juliusz Strachota z Nieagencją współpracował jako zewnętrzny konsultant od grudnia 2020 roku. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy i pozyskanie nowych klientów i projektów został oficjalnie zatrudniony na stanowisku creative directora. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. nadzór kreatywny nad projektami i przygotowywaniem koncepcji komunikacji dla klientów.

Marta Michałowska – z branżą marketingową związana od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem business development. Po godzinach studentka studiów doktoranckich oraz nieetatowy wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka tekstów w magazynach Nowa Sprzedaż, Online Marketing Magazyn, Marketer+ i portalach Marketing przy Kawie i Grafmag.

Juliusz Strachota – z marketingiem związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał prowadząc klientów takich jak m.in. Play, Adidas czy Philips. Pisze książki (w tym pozycje nominowane do nagrody literackiej Nike). Wymyśla i prowadzi podcasty (w tym, wspólnie z Jakubem Żulczykiem, autorski podcast „co ćpać po odwyku”).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj